فروشگاه اینترنتی 500400

فیسبوک توان جدید خود را با نام Accounts Center معرفی کرد. این ویژگی به کاربران رخصت می دهد یک پست را غصه زمان داخل فیسبوک و اینستاگرام منتشر کنند. علاوه براین، دایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شد و به روزرسانی جدید اینستاگرام اکنون، فیسبوک مسنجر را ازطریق دایرکت دردسترس فراغت می دهد تا کاربران از یک پلتفرم بتوانند به دوستان خود درون پلتفرم دیگر پیام ارسال کنند.

شاید تاکنون برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید یک پست را تو دو پلتفرم بوسیله طور هم زمان منتشر کنید. با افزوده شدن این ویژگی تو به روزرسانی آینده ی اینستاگرام و فیسبوک، دیگر کنترل بین دو پلتفرم فقط یک ایده ی ناپخته و رویا نیست و فیسبوک با ابداع یک پل ارتباطی بین دو پلتفرم خود با نام Accounts Center، این رویا را شکل پذیری خواهد بخشید.

بنابر گفته ی فیسبوک، توان Accounts Center به کاربران امکان مدیریت هربرنامه ای که تحت مالکیت فیسبوک باشد را خواهد داد. بنابراین، با این انفراد می استعداد کامل جزئیات مربوط به فیسبوک مسنجر و سایر اپلیکیشن های تحت پوشش فیسبوک را از یک مدخل مرکزی، کنترل کرد. علاوه پیاده شدن امکان انتشار پست و استوری بین پلتفرمی ازطریق این قابلیت، امکان صیقل با اطلاعات پرداختی استعمال شده در پلتفرم دیگر نیز فراهم خواهد، بدین ترتیب، درصورت معامله آنلاین در پلتفرم فیسبوک و واردکردن داده ها پرداخت اینترنتی، زمان معامله داخل اینستاگرام نیازی نیست که مجددا معلومات پرداخت را وارد کنید: البته ویژگی پرداخت بنابر وعده ی فیسبوک تا پایان سال با اضافه شدن Facebook Pay و فقط داخل ایالات متحده به مرحله ی روزی برداری خواهد رسید. دیگر نکته ی مثبت این قابلیت تسهیل بازیابی حساب های کاربری فراموش شده است.مقاله های مرتبط:کشف یک حفره امنیتی خطرناک تو اینستاگرام که می توانست گوشی هوشمند کاربر را به ابزار جاسوسی تغییر کندفیسبوک اپل را بخاطر جایگزینی پیام رسانش به جای پیام رسان پیش فرض آیفون زیر تنگ کردن فراغت می دهد

البته فیسبوک تفکر نشان کرد که با فعال سازی قابلیت Accounts Center کاربر همچنان قادر خواهد بود از دو هویت مجزا داخل پلتفرم های عرشه پوشش فیسبوک کاربرد کند و شهرت کاربری و عکس پروفایل مختلفی برای هر شمار کاربری داشته باشد. لازم بوسیله ذکر است که این قابلیت هنوز به صورت اشتراکی دردسترس کاربران قرار نمی گیرد و درون کود های پایانی آزمایش است.

از دیگر امکانات Accounts Center این است که کاربران می توانند با روشن کردن Single Sign On از یک رمزعبور و نام کاربری برای دخول به شمار های کاربری فیسبوک و اینستاگرام استفاده کنند.





این ویژگی جدید به بحث ی جمع آوری معلومات فیسبوک از کاربران پلتفرم هایش شفافیت می بخشد. برای اینکه درون گزارشی که فیسبوک در وبلاگ رسمی خویشتن منتشر کرده است، برای توسعه ی این قابلیت داده ها کاربران دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام را مورد بررسی صبر داده تا امتحان ی شخصی سازی شده ی خاصی را برای ارائه تبلیغات بوسیله هرکاربر فراهم یواش. درهرصورت ازچندی پیش، فیسبوک به دلیل جمع آوری اطلاعات دادگاهی شده است و تحت مطالعه حقوقی قرار دارد.بیشتر بخوانید:بوسیله روزرسانی های مایکروسافت بخاطر اپلیکیشن های آفیس روی آیفون و آیپددایرکت اینستاگرام با فیسبوک مسنجر ادغام شدزوم اپ: نظارت طولانی کنار گجت فرزندان با KidsGuard Proاپل ابزار مارکتینگی جدید دراختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن های iOS استراحت می دهداپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۰ نرمی)
  • ۹۹/۰۷/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی